קיימות מספר שגיאות מאוד נפוצות בתפעול מערכת שע"ם.

בעמוד זה נציג את השגיאות ואיך ניתן לטפל בהם

 


You are already connected

you are already connected

שגיאה זו נפוצה בקרב משתמשים אשר מותקן להם אנטי וירוס ESET על המחשב, על מנת לפתור בעיה זו ניתן לעקוב אחר המדריך הבא


  Key Exchange Failed. 

Key Exchange Failed

שגיאה זו נפוצה אצל משתמשים שביקר אצלם טכנאי בזק לאחרונה, או שיש להם בעיות תקשורת. על מנת לטפל בבעיה זו יש ליצור קשר עם מוקד IPVPN בבזק עסקים בטלפון 1800-800-800 ולבקש ש"יסדרו ניתוב לכתובת 10.2.2.13 " (הטכנאי בבזק ידע מה לעשות עם המידע).


No Token ID or ObjID are selected

No Token ID or ObjID are selected

שגיאה זו נפוצה כאשר לא מוכנס כרטיס לקורא הכרטיסים, יש להוציא ולהכניס את הכרטיס ולוודאות כי קורא הכרטיסים מהבהב. אם קורא הכרטיסים לא מהבהב יש לבצע הפעלה מחדש של המחשב, במידה וזה לא סידר את הבעיה תוכלו ליצור עמנו קשר

 


This type of Cached client is not supported with Java enabled browsers 

This type of Cached Client is not supported with Java enabled browsers See your HOD administrator for additional details

שגיאה זו אומרת שגרסת הדפדפן שלכם חדשה ועל מנת להכנס לשע"ם יש להכנס לאייקון הירוק ולא הצהוב:

noyellow   ->   green

 


Password is incorrect please enter it again!!! 

Password is incorrect Please enter it again

הסיסמה שהוכנסה שגויה, יש להכניס סיסמה נכונה. סיסמה זו היא בדרך כלל הסיסמה הראשונית מבין שני סיסמאות (סיסמה בעלת 6 ספרות)


Media's password expired

הסיסמה פגה תוקף ויש לשנות אותה